| Forum Home > Norske artister og band > Postgirobygget | ||
|---|---|---|
|
Dr. Gonzo Member Posts: 2 |
Vet at man egentlig skal holde seg seriøs de første dagene etter at et forum har blitt startet. Jeg kommer allikevel med denne påstanden: Postgirobygget er et meningsløst drittband av dimensjoner med musikk som er så dårlig at de aldri hadde blitt store i utlandet om de så hadde sunget på engelsk og med tekster helt uten substans. Kjør debatt | |
| ||
|
KennethSF Moderator Posts: 9 |
Nå skal det sies at jeg tar meg selv i å kunne hele teksten til låta "Lei av å bli lurt" hele tiden. Vet ikke helt hvorfor, men lurer på om det har noe med massiv eksponering av låten på radio i en tid da jeg syns det å ta opp musikk fra radio over på kassett var kult. Utover det har jeg ikke så mye å si om Postgirobygget, har ikke et hat- eller elsk-forhold til dem, bare helt nøytralt. | |
--
| ||
|
Magnus H. Blystad Moderator Posts: 2 |
Det som er litt spes er at dem ikke lenger spiller særlig på det musikalske live. Og forsåvidt ikke noe særlig i låtmaterialet av det jeg har hørt av studioinnspillinger. De spiller på assosiasjonene de har klart å opparbeide seg i de aller fleste (dvs de aller fleste slike de omtales i "Den Brysomme Mannen"), som omhandler feelgood stemning, sommer, sol og idyll. Som naturlig nok fenger i et land hvor snø, minusgrader og mørke er dominerende omtrent halve året og mer. | |
|
-- I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
| ||